ادامۀ ماجراهای «گرگ زاده» با دوبلۀ رادپور

نوشته شده توسط مدیر سایت در تاریخ .

 دوبلۀ فصل دوم سریال «گرگ زاده»(دست پروردۀ گرگ ها) برای گپ فیلم ادامه دارد.

 ماجراهای این سریال در قرن 22 میلادی می گذرد. زمین به دلیل اختلافات مذهبی از هم پاشیده شده و نسل انسان در آستانۀ انقراض قرار گرفته است. یک آرشیتکت اندروید کافر، 2 ربات به اسم پدر و مادر را به سیارۀ کپلر-22 بی می فرستد تا در این مکان مستعمره ای بی دین را ایجاد کنند. پدر و مادر می کوشند فرزندان انسان را در این سیاره تربیت کنند اما گرفتار مشکلاتی می شوند...

 این اثر را مریم رادپور با حضور این گویندگان دوبله می کند: شروین قطعه ای (تراویس فیمل / مارکوس)، فریبا رمضان پور (آماندا کالین / مادر)، ارسلان جولایی (ابوبکر سلیم / پدر)، نغمه عزیزی پور (وینتا مک گراث / کمپیون)، سحر صحامیان (جردن لوگران / تمپِست)، تینا هاشمی (فلیکس جمیسون / پاول)، پارسا کجوری (اتان هازارد / هانتر)، علی رضا علی شاهی (پیتر کریستوفرسن / کلیوِر)، محمدرضا رادمهر (جیمز هارکنس / تمرلِین)، آزادۀ اکبری (کیم اِنگلبِرکت / دسیما)، مریم اعتضادی (آسیا شاه / هالی) و میشا جلالی (مورگان سانتو / وریل). رادپور گویندگی نیام آلگار بازیگر نقش سو را خودش برعهده داشته است.

 «گرگ زاده» (Raised by Wolves) که طی 2 فصل ساخته شده از سپتامبر سال 2020 میلادی تاکنون از شبکۀ اچ بی او مکس آمریکا در حال پخش است.

 

نظرات  

 
+2 #1 محمد 1400-12-24 15:41
سال نو رو به شما و خانواده پارسی گویان تبریک میگم حدود چند سالیه این وبسایت رو دنبال میکنم و امیدوارم همیشه سلام‌ت باشيد.

----------------------------------------------------------------
پارسی گویان / از شما دوست عزیز ممنون هستیم. نوروز 1401 خورشیدی بر شما هم مبارک باشد.
بازگو کردن
 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن

تحلیل آمار سایت و وبلاگ