افشای فساد بیمارستانی در تلویزیون ایران

نوشته شده توسط مدیر سایت در تاریخ .

   دوبلۀ فصل اول سریال «به من اعتماد کن» برای تلویزیون به پایان رسید.

 ماجراهای این اثر دربارۀ پرستاری سخت کوش به نام کت هارداکر است. او متوجه می شود در بیمارستان خیریه ای که کار می کند و وابسته به کلیسا است ، به بیماران درست رسیدگی نمی شود. او موضوع را با یک خبرنگار در میان می گذارد اما پشیمان می شود. کت به دلیل افشاگریش اخراج می شود. او با دکتر آلیسون ساتُن آشنا می شود که می خواهد از انگلستان مهاجرت کند. آلیسون تمام چیزهایی را که دارد به کت می دهد و می رود. کت هویت او را برای خودش برمی دارد و با دخترش به شهر ادینبرا در اسکاتلند می رود و در یکی از بیمارستان ها مشغول می شود... .

 در دوبلۀ این سریال نرگس فولادوند با سرپرستی حسین خدادادبیگی به جای جودی ویتاکر بازیگر نقش کت صحبت کرده است. سایر گویندگان عبارتند از : شوکت حجت (لوییس چیمیمبا / کَرِن)، ماندانا نیرومند (شارون اسمال / بریجیت)، کسری کیانی (ایمون الیوت / دکتر اندی بِرِنر)، اردشیر منظم (بلیک هریسون / کارل – شوهر سابق کت)، هادی جلیلی باله (مایکل ابوبکر / دکتر چارلی مک کی)، فهیمه دادخواه (سامر میسون / مالی – دختر کت)، الهام چارانی (کارا کِلی / مونا مک براید)، حسین سرآبادانی (ناتان ولش / سَم کِلی – خبرنگار)، نسرین کوچک خانی (آندره آ لو / آلیسا ساتن)، علی رضا ناصحی (تی یری مابونگا / الکس کنستانتین)،  شهریار ربانی (دیوید آیرلند / گِری)، دانیال الیاسی (پل کاپلی / آرتور هارداکر – پدر کت)، آزیتا یاراحمدی (پرستار)، آرزو امیربدری (کارمند سیاه پوست نظام پزشکی)، شیرین روستایی (کارمند)، محمد تنهایی، محمدرضا حسینیان، محمد صادقیان، نفیسه زاجکانی ها، ملیکا ملک نیا، نگین بنی عقیل، مونا همایی پور و فاطمه اکبری

 «به من اعتماد کن» (Trust Me) محصول کشور انگلستان و فصل اول آن که 4 قسمت است در سال 2017 میلادی در این کشور نمایش داده شده است.

نظرات  

 
+2 #1 فرهاد 1400-06-02 11:45
با سلام و وقت بخیر....ممکنه سریالایی که تابستون دوبله شدند رو همراه با مدیر دوبلاژشون نام ببرین....ممنون از شما.

----------------------------------------------------------------
پارسی گویان / بر اساس اطلاعاتی که ما موفق شدیم به دست بیاوریم ، دوبلۀ این سریال ها به پایان رسیده است : «آخرین پادشاهی» (رضا آفتابی) ، «ابلیس» (شراره حضرتی) ، «بانوی سفید پوش» (شراره حضرتی) ، «به من اعتماد کن» (حسین خدادادبیگی) ، «اعتراف» (علی رضا باشکندی)
بازگو کردن
 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن

تحلیل آمار سایت و وبلاگ