قصه گویی پانته آ رهنمون در فیلیمو

نوشته شده توسط مدیر سایت در تاریخ .

   فیلم «روآلد و بئاتریکس : حکایت موش کنجکاو» با سرپرستی سمیه رهنمون برای فیلیمو دوبله شد.

 داستان واقعی این اثر در سال 1922 میلادی می گذرد. پسربچۀ 6 ساله ای به نام روآلد دال می کوشد نویسندۀ مورد علاقه اش بئاتریکس پاتر را ببیند. پاتر 56 ساله که نویسندۀ مشهور قصه های کودکان و نوجوانان است، احساس می کند به پایان کارش رسیده است. او انگیزه اش را از دست داده و از طرفی به گفتۀ پزشکش بینایی اش در حال کم شدن است. روآلد که در ولز زندگی می کند و پدر و خواهرش را از دست داده با خواندن کتاب و از جمله کتاب های پاتر آرام و از غم و غصه و ناراحتی دور می شود. مادرش او را تشویق می کند که پاتر را ببیند. آنها راهی سفری شگفت انگیز می شوند. دیدار روآلد و بئاتریکس هم زندگی نویسندۀ سرشناس و هم زندگی خوانندۀ 6 سالۀ کتاب هایش را دگرگون می کند.

 رهنمون در دوبلۀ این فیلم خود به جای هری تایلر بازیگر نقش روآلد صحبت کرده و برای داون فرنچ بازیگر نقش بئاتریکس، سارا جعفری را انتخاب کرده است. سایر گویندگان ابوالفضل شاه بهرامی (راب برایدون / ویلیام هیلیس)، مریم معینیان (جسیکا هاینز / سوفی مادر روآلد)، لادن سلطان پناه (نینا سوسانیا / آن لندی)، فرزانه شجاعی (آلیسون استیدمن / دورا)، شهریار ربانی (جان هانا / راوی)، محمدرضا رادمهر (سایمون آرمسترانگ / تام)، مهیار مهرتاش (نیک محمد / آقای اِنتویستِل)، سعید داننده (بیل بِیلی / دونا) و علی رضا اوحدی (گاس براون / گرامپی گادفری) بوده اند. مهران ابارشی و کوروش شکیبا نیز به ترتیب صدابرداری و صداپردازی را برعهده داشته اند.

«روآلد و بئاتریکس : حکایت موش کنجکاو» (Roald & Beatrix: The Tail of the Curious Mouse) محصول کشور انگلستان و در اصل 89 دقیقه است.

نظرات  

 
0 #4 محسن 1400-04-15 15:36
سلام لطفا درباره ی سریال چینی پزشک دربار که روی آنتن شبکه پنج است مطالب قرار دهید باتشکر
بازگو کردن
 
 
0 #3 عاشق دوبله 1400-04-11 14:54
با سلام خدمت شما. اگه میشه لطف کنید کست دوبله سریال آخرین پادشاهی به مدیریت آقای رضا آفتابی رو بزارید ممنون و تشکر
بازگو کردن
 
 
+2 #2 فرهاد 1400-04-11 01:05
سلام جناب کلانتر خوبین؟خبری نیست ازتون؟
میشه بگین امسال چه سریالهایی تو تلویزیون دوبله شده و درحال دوبلس؟مدیردوبلا ژهاشونم لطفا نام ببرین....ممنون از همه زحماتتون

----------------------------------------------------------------
کلانتر / بنا به دلایلی تصمیم گرفته بودم که سایت پارسی گویان را تعطیل کنم اما فعلاً سایت ، برقرار خواهد بود ، هر چند که پرکار نخواهم بود مگر این که علاقمندان کمک کنند.
بازگو کردن
 
 
0 #1 محسن 1400-01-11 15:42
سلام .میشه نام انگلیسی فیلم روسی " کفش آهنی " با گویندگی زی نوری ، خلیل آذر که از شبکه دو پخش شد رو بگید ؟ هرچی میگردم تو اینترنت پیدا نمی کنم! :sad:
ممنون
بازگو کردن
 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن

تحلیل آمار سایت و وبلاگ