شکارچی و پلیس به دنبال قاتل

نوشته شده توسط مدیر سایت در تاریخ .

 مریم رادپور دوبلۀ فیلم «سکوت کردن» (The Silencing) را برای گپ فیلم به پایان رساند.

 ری بورن شکارچی ای است که از زمان ناپدید شدن دختر نوجوانش، در یک پناهگاه حیات وحش در انزوا زندگی می کند. او دختری جوان را از دست یک قاتل نجات می دهد. سپس با این قاتل وارد بازی موش و گربه می شود. از طرفی کلانتر محلی آلیس گوستاوسون نیز می خواهد پس از کشف جسد دختری نوجوان، می خواهد قاتلی سریالی را به دست عدالت بسپارد... .

 رادپور گویندگی نیکلاج کاستر – ولداو بازیگر نقش ری بورن را به کیکاووس یاکیده سپرده و برای آنابل والیس (آلیس) فریبا رمضان پور را انتخاب کرده است. سایر گویندگان این افراد بوده اند: محمدرضا فصیحی نیا (شون اسمیت / دکتر بون)، علی رضا اوحدی (هیرو فاینس تیفین / بروکس گوستاوسن)، پارسا کُجوری (جیسون جزروی / هانسن)، مهیار مهرتاش (جاش کرادس / برادر کوچک تر ری بورن)، مهیار مهرتاش (پاتریک گرو / جیم نیدلس)، سعید داننده (کارل)، بابک اشک بوس، مریم معینیان و محمدرضا رادمهر

 این فیلم آمریکایی-کانادایی را رابین پرانت در سال 2019 میلادی کارگردانی کرده و بدون نمایش در سینماها توسط VOD ها عرضه شده است.

 

نظرات  

 
0 #2 arian 1399-05-20 14:55
لیست دوبله ی فیلم Banker 2019 کوالیما رو هم قرار بدین

----------------------------------------------------------------
پارسی گویان / ابتدا باید معلوم شود که مدیر دوبلاژ چه کسی بوده است. تعدادی از مدیر دوبلاژهایی که در کوالیما کار می کنند علاقه ای به ارائۀ اطلاعاتشان به ما ندارند.
بازگو کردن
 
 
0 #1 Sherlock 1399-05-19 12:02
غیر از کیکاووس یاکیده و فریبا رمضانپور، بقیه همه تازه واردا هستن :(

----------------------------------------------------------------
پارسی گویان / بابک اشک بوس و مریم معینیان تازه کار نیستند.
بازگو کردن
 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن

تحلیل آمار سایت و وبلاگ