هریسون فورد با «آوای وحش» می آید

نوشته شده توسط مدیر سایت در تاریخ .

   امیرعباس پیام جدیدترین فیلم هریسون فورد را با ترجمۀ سیاوش شهبازی دوبله کرد.

 «آوای وحش» بر اساس رمانی به همین نام نوشتۀ جک لندن ساخته شده و داستان سگی به نام باک را روایت می کند. او با صاحب خود قاضی میلر در کالیفرنیا زندگی می کند. یک شب، باک دزدیده و به منطقۀ یوکان در کشور کانادا برده می شود. او ابتدا با مردی به نام جان تورنتون آشنا و سپس به پرو و دستیارش فرانسوا فروخته می شود. آنها می خواهند از این سگ اهلی برای بردن نامه ها در محیط خشن یوکان استفاده کنند... .

 در دوبلۀ این اثر هریسون فورد نقش جان تورنتون را بازی کرده و چنگیز جلیلوند به جایش صحبت کرده است. امیرعباس پیام گویندگی عمر سی بازیگر نقش پرو را خود برعهده داشته و برای دیگر نقش ها این افراد را انتخاب کرده است: مریم جلینی (کارا گی / فرانسوا)، امیر منوچهری (دن استیونز / هال)، ابوالقاسم محمدطاهر (بردلی ویتفورد / قاضی میلر)، آرزو روشناس (کارن گیلِن / مرسدس)، رضا الماسی (کالین وودل / چارلز)، سحر اطلسی (میکا فیتزجرالد / زن قرمز پوش)، نغمه عزیزی پور (آریا لیریک لیبو / آلیس میلر)، نغمه عزیزی پور (روزنامه فروش)، مهناز آبادیان (سرآشپز)، مجتبی فتح اللهی (کارگر راه آهن) و فائقه مرادی (پستچی)

 «آوای وحش» (The Call of the Wild) که ساختۀ کریس سندرز کارگردان انیمیشن های «لیلو و استیچ»، «چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم» و «کرودها» است، در اکران جهانی اش حدود 107 میلیون دلار فروش کرده است. 

نظرات  

 
0 #1 ali 1399-02-24 03:38
به جز انتخاب چنگیز جلیلوند برای هریسون فورد که مشخصه باقی انتخاب ها چنگی به دل نمیزنه به خصوص گویندگی خودشون جای عمر سی که مشخص نیست بر چه مبنایی اتفاق افتاده :-?

----------------------------------------------------------------
پارسی گویان / شاید آنگاژه باعث این کار شده است.
بازگو کردن
 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن

تحلیل آمار سایت و وبلاگ