انتقام گیری تفنگدار بازسازی شده

نوشته شده توسط مدیر سایت در تاریخ .

  سایت گپ فیلم بزودی یکی از جدیدترین فیلم های وین دیزل را ارائه می کند.   

  «بلادشات» که در سال 2018 میلادی ساخته و در سال 2020 اکران شده، دربارۀ  رِی گریسون تفنگدار نیروی دریایی آمریکا است که پس از رهبری عملیاتی موفق در یکی از شهرهای کشور کنیا، برای گذراندن تعطیلات با همسرش جینا به شهری ساحلی در ایتالیا می رود. چند مزدور او و همسرش را می ربایند. هنگامی که ری حاضر نمی شود دربارۀ عملیات مومباسا اطلاعات بدهد، رئیس مزدورها او و همسرش را می کشد. مدتی بعد دکتر امیل هارتینگ با استفاده از یک تکنولوژی پیشرفته ری را زنده می کند و اسمش را بلادشات می گذارد. ری از آزمایشگاه دکتر هارتینگ در کوالالامپور فرار می کند و می کوشد با توانایی فوق انسانی که به دست آورده قاتل همسرش را پیدا کند... .

  شایان شام بیاتی (وین دیزل / ری – بلاد شات)، همت مومی وند (گای پی یرس / دکتر هارتینگ)، مریم رادپور (ایزا گونزالز / KT)، مریم بنایی (تالولا رایلی / جینا)، حسین سرآبادانی (سام هیوئن / جیمی دالتون)، حمیدرضا رضایی معینی (یوهانس هاکور یوهانسن / نیک باریس)، سعید مقدم منش (لامورن موریس / ویلفرد ویگَنز)، حمیدرضا مقامی (الکس آنلوس / باریس مِرک) ، امیرمحمد صمصامی (سیدارت داناجِی / اریک)، نیما نکویی فر (توبی کِبِل / مارتین)، ابوالفضل شاه بهرامی (الکس هرناندز / تیبز)، بابک اشک بوس (مِرک 1)، علی رضا ناصحی (مِرک 2)، محمد بهاریان (اپراتور مرد)، نغمه عزیزی پور (اپراتور زن) و شهریار ربانی (ستوان) دوبلورهای این فیلم 109 دقیقه ای هستند که با سرپرستی حسین خدادادبیگی دوبله شده است.

  «بلادشات» (Bloodshot) که اولین ساختۀ کارگردانش است، با بودجۀ تقریبی 45 میلیون دلار ساخته شده و امسال در اکران جهانی اش حدود 28 میلیون دلار فروش کرده است. 

نظرات  

 
0 #3 ali 1399-02-10 22:36
بعد از مرحوم بهرام زند بنظرم بهترین گوینده ون دیزل آقای زنده دل هستند که خُب با کوآلیما قرارداد دارند و گپ فیلم امکان استفاده از ایشون رو ندارن .
سعید مظفری چند اجرای خوب جای گای پیرس دارند اما اگر به کارنامه این هنرپیشه نگاه کنیم و برای مثال فیلم Brimstone (به معنای خشم/غضب خدا که به اشتباه با نام گوگرد دوبله و شناخته شده) متوجه میشیم برای همه ی کارهاشون مناسب نیستند و ایشون هم قرارداد دارن . به هر حال انتخاب ها خوب نیستند

-------------------------------------------------------------
پارسی گویان / انتخاب ها را باید بر اساس گوینده های در دسترس مدیر دوبلاژ سنجید.
بازگو کردن
 
 
0 #2 ا 1399-02-09 17:02
فیلم اخرین شاهدخت پس چرا پخش نشد نوشته بودید شبکه2

----------------------------------------------------------------
پارسی گویان / بارها گفته ایم که از زمان پخش فیلم ها و سریال ها اطلاع دقیق نداریم. هر تاریخی هم که بگوییم احتمال تغییرش وجود دارد.
بازگو کردن
 
 
0 #1 ا 1399-02-08 12:36
فیلم معجزه در سلول شماره 7 دوبله کجاست

----------------------------------------------------------------
پارسی گویان / گوینده هاش چه کسانی هستند؟
بازگو کردن
 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن

تحلیل آمار سایت و وبلاگ