«تولدی دوباره» در شبکۀ سلامت

نوشته شده توسط مدیر سایت در تاریخ .

   فصل های 3 و 4 سریال «تولدی دوباره» (ReGenesis) برای شبکۀ سلامت دوبله شد.

 ماجراهای این اثر دربارۀ سازمان خیالی نورباک است که گروهی از دانشمندان در آزمایشگاه مجهز آن در تورنتو کار می کنند. این دانشمندان با سرپرستی دیوید سندسروم مسائلی را در کشورهای آمریکا، کانادا و مکزیک که ماهیت علمی دارند بررسی می کنند، از جمله بیوتروریسم (ترور با استفاده از ویروس و میکروب)، بیماری های مرموز و تغییرات بنیادی در محیط.

فصل های اول و دوم این سریال کانادایی را امیرمحمد صمصامی در سال 1392 خورشیدی با گویندگی شروین قطعه ای به جای پیتر اوتربریج بازیگر نقش دیوید برای شبکۀ تهران دوبله کرد اما ادامۀ کار را برای فصل های سوم و چهارم نپذیرفت و به دنبال وی، قطعه ای نیز گویندگی در این اثر را رد کرد. دوبلۀ 2 فصل باقیمانده برعهدۀ حسین خدادادبیگی گذاشته شد و وی برای نقش اول سریال، کسری کیانی را انتخاب کرد اما کیانی هم فقط در فصل سوم گویندگی کرد. مدیر دوبلاژ برای ادامۀ کار افشین زی نوری را برگزید و سرانجام دوبلۀ این سریال در هفتۀ سوم بهمن به پایان رسید. سایر گویندگان منتخب خدادادبیگی برای فصل های سوم و چهارم این افراد بوده اند : فریبا رمضان پور (وندی کریسون / ریچل وودز)، امیر حکیمی (کنراد پِلا / کارلوس سرانو)، علی رضا باشکندی (دمیتری چپووتسکی / باب ملنیکُف)، رزیتا یاراحمدی (مایکو نگویِن / مایکو تران)، علی منانی (گِرِگ بریک / وستون فیلد)، هادی جلیلی (مایکل سیتر / اوون)، همت مومی وند (مارک استرانگ / توماس – پدر دیوید)، نسرین کوچک خانی (دینا دِزماری / آنجلیکا)، ارسلان جولایی (پاتریک گَرو / پاتریک مک کین)، دانیال الیاسی (استیوارت آرنات / هارمون رادمن)، دانیال الیاسی (گرینت واین دیویس / کارلتون – شوهر ریچل)، بابک اشک بوس (جاناتان کلتز / جف – پسر ریچل)،  ابوالفضل شاه بهرامی (دیوید هوبند / هیکس)، ابوالفضل شاه بهرامی (؟ / هیندبرگ)، پریا شفیعیان (تامارا هوپ / جولی هنشاو) و محمد تنهایی (؟ / کاسیوس)       

 «تولدی دوباره» که تاکنون 9 جایزه به دست آورده و کاندیدای 49 جایزه دیگر بوده، در اصل طی 4 فصل و از سال 2004 تا 2008 میلادی نمایش داده شده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن

تحلیل آمار سایت و وبلاگ