رویارویی با دایناسورها در «دنیای ژوراسیک: اردوگاه کرتاسه»

نوشته شده توسط مدیر سایت در تاریخ .

    دوبلۀ 4 فصل از سریال «دنیای ژوراسیک: اردوگاه کرتاسه» به پایان رسید.

  داریوس بومن که علاقمند دایناسورها است، بعد از برنده شدن در یک بازی ویدئویی، فرصت می یابد که کمپ کرتاسه در جزیرۀ ایسلا نوبلار را ببیند. او در این مکان که محل نگهداری دایناسورها  است، راکسی و دِیو و چند نوجوان دیگر را می بیند. داریوس اواخر شب تصمیم می گیرد پنهانی یکی از دایناسورهای مورد علاقه اش را ببیند. موجودی به نام کامپساگنتوس که هم خودش و هم دوستانش قبلاً آن را دیده بودند. کنجی و بروکلین او را همراهی می کنند اما یک اشتباه سبب می شود که داریوس و کنجی با گروهی از ولوسیراپتورها روبرو شوند... .

 امیر عطرچی مدیر دوبلاژ این سریال 37 قسمتی انیمیشن که گویندگی نقش کش لنگفورد را خودش برعهده داشته برای دیگران این افراد را انتخاب کرده است : مهوش افشاری (پاول-میکل ویلیامز / داریوس بومن)، سمیه موسوی (جنّا اورتگا / بروکلین)، متانت اسماعیلی (راینی رودریگز / سَمی گوتی یِرِز)، بابک اشک بوس (شان جیامبرون / بن پینکوس)، غزل الکایی (کوثر محمد / یاسمینا فادولا)، محمدعلی جان پناه (رایان پاتر / کنجی کُن)، نغمه عزیزی پور (جمیله جمیل / راکسی)، شهراد بانکی (گلن پاوِل / دِیو)، مریم بنایی (کربی هاوِل-باپتیست / مِی)، محمدرضا رادمهر (گِرِگ چان / دکتر وو)، لادن سلطان پناه (استفانی بیتریز / تیف)، اردشیر منظم (اندرو کیشینو / دنیل کُن)، خشایار معمارزاده (راجر کریگ اسمیت / برد-ایکس)، محمد قربانی (راجر کریگ اسمیت / بِرَد) و فرزانه شجاعی 

 «دنیای ژوراسیک: اردوگاه کرتاسه» (Jurassic World: Camp Cretaceous) که طی سال های 2020 و 2021 میلادی از نتفلیکس پخش شده برای سایت گپ فیلم دوبله شده است.   

نظرات  

 
0 #1 محمد 1400-10-18 19:12
ممنون از زحمتی که میکشین... شما اطلاع دارید در حال حاضر چند سریال در حال دوبلست؟
بازگو کردن
 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن

تحلیل آمار سایت و وبلاگ