اَل گور، باراک اوباما، آنگلا مرکل، دونالد ترامپ و دیگران

نوشته شده توسط مدیر سایت در تاریخ .

  حسین خدادادبیگی دوبله فیلمی مستند درباره تلاش های محیط زیستی اَل گور را به پایان رساند.  

   «عاقبتی ناگوار: حقیقتی برای قدرت» (An Inconvenient Sequel: Truth to Power) درباره تلاش های صورت گرفته برای مقابله با تغییرات آب و هوایی، همچنین تلاش های آلبرت آرنولد گور جونیور معروف به اَل گور معاون بیل کلینتون است. او بسیار کوشید تا رهبران کشورهای مختلف را به سمت سرمایه گذاری در انرژی های تجدید پذیر و کاستن از انتشار گازهای گل خانه ای هدایت کند.   

  در دوبله این اثر موفق که تاکنون برنده 6 جایزه شده و کاندیدای دریافت 14 جایزه دیگر از جمله بفتا بوده تورج مهرزادیان گوینده اَل گور بوده است. محمدعلی دیباج علاوه بر قاضی و اشنایدر به جای باراک اوباما و فریدون اسماعیلی علاوه بر اندرو کوئومو به جای دونالد ترامپ نیز صحبت کرده است. سایر گویندگان این افراد بوده اند: محمود فاطمی (ولادیمیر پوتین و "مرد چینی")، سیامک اطلسی (جان کری و "اریک")، شهروز ملک آرایی (مارکو کراپِلس و "کنراد")، علی محمد اشک بوس (گویال پی یوش و "فیلیپ")، افسانه آریابقا (آنگلا مرکل و یک زن دیگر)، علی رضا ناصحی (جاستین ترودو و "جان")، بهمن باقری (مرد چینی و یک مرد دیگر)، تینا رسول زادگان هاشمی (کارِنا گور و زن چینی)، فرزاد احمدی (جرج دبلیو. بوش و مجری)، محمد صادقیان (نارندرا مودی و مرد جوان)، رامین کاملی ("کریس" و "آلفرد")، آیدا بندری ("بت" و "سیگورس")، لادن سلطان پناه ("کریستینا" و یک زن دیگر)، احترام هاشمی (گوینده مؤنث خبر و یک زن دیگر)، مریم شاهرودی (زن هندی و گوینده خبر)، ارسلان جولایی (گوینده خبر و مرد چاق)، محمدرضا حسینیان (راننده و مجری جلسه) و فریناز ثریا (خبرنگار مؤنث و یک زن دیگر)

 «عاقبتی ناگوار: حقیقتی برای قدرت» در سال 2017 میلادی نمایش داده شده و ادامه مستند «حقیقتی ناگوار» است که در سال 2007 میلادی 2 جایزه اسکار دریافت کرده است.

نظرات  

 
0 #1 t 1398-06-09 15:47
فیلمهای جدید
بازگو کردن
 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن

تحلیل آمار سایت و وبلاگ