«مجرم» موفق از دانمارک می آید

نوشته شده توسط مدیر سایت در تاریخ .

  فیلم منتخب سینمای دانمارک برای مراسم اسکار سال 2019 بزودی نمایش داده می شود.

  «مجرم» (The Guilty) که آبتین ممدوح 20 اسفند آن را دوبله کرده درباره اَسگِر هولم پلیس اهل کپنهاگ است. او به دلیل تخلفی که مرتکب شده با تنزل درجه، مسؤول پاسخ گویی به تلفن های اورژانسی است. یک روز زنی تماس می گیرد و می گوید ربوده شده است. او موفق نمی شود اطلاعات بیشتری بدهد اما اسگر می کوشد ماجرا را پیگیری کند.

 در دوبله این اثر که تمام داستان آن در یک اداره پلیس می گذرد، کسری کیانی گوینده یاکوب سیدرگِرِن بازیگر نقش اسگر بوده است. دوبله سایر نقش ها را که بیشتر آنها فقط صدایشان در فیلم شنیده می شود، مهتاب تقوی (ایبن)، مهدی امینی (بومر)، ابوالقاسم محمدطاهر (همکار اسگر)، معصومه آقاجانی (خانم)، سارا جعفری ("ماتیلده" و همکار اسگر)، خشایار شمشیرگران (رشید)، مجتبی فتح اللهی (پلیس) و پویا فهیمی (تماس گیرنده) برعهده داشته اند. ممدوح خود به جای میکل صحبت کرده است.

   «مجرم» که اولین ساخته کارگردانش است، تاکنون 28 جایزه – از جمله جایزه فیلم برگزیده تماشاگران جشنواره های ساندنس و تسالونیکی و تورینو - را دریافت کرده و کاندیدای 33 جایزه دیگر بوده است. این فیلم در فهرست کوتاه بهترین فیلم خارجی زبان اسکار 2019 حضور داشت اما به جمع کاندیداهای نهایی راه نیافت. 

نظرات  

 
0 #1 u 1397-12-23 17:04
در نوروزپخش میشود
بازگو کردن
 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن

تحلیل آمار سایت و وبلاگ