ورود «سرزمین موعود» موفق با نام «تیغ زار» به تلویزیون

نوشته شده توسط مدیر سایت در تاریخ .

 نماینده سینمای دانمارک در اسکار سال 2024 میلادی برای پخش در نوروز 1403 خورشیدی دوبله شد.

 «تیغ زار» که بیشتر با نام «سرزمین موعود» (The Promised Land) شناخته می شود اثری تاریخی است و ماجراهایش در قرن 18 میلادی می گذرد. بسیاری از پادشاهان دانمارک تلاش کرده اند مشکل زمین های یوتلاند را حل کنند اما موفق نبوده اند. فردریک پنجم نیز اعلام می کند که این منطقه باید تحت کنترل درآید و تمدن در آن جا برقرار شود. لودویگ کالن – با بازی مَس میکلسن و گویندگی ژرژ پتروسی – که سرباز دوران جنگ بوده تصمیم می گیرد برای به دست آوردن ثروت و افتخار ، یوتلاند پهناور و غیرقابل سکونت را آباد کند اما... .

 این فیلم 127 دقیقه ای را علی رضا باشکندی برای شبکۀ یک دوبله کرده است و این گویندگان نیز در دوبله اش حاضر بوده اند : وحید منوچهری (سیمون بِنِبیاو / فردریک دِشینکل)، تورج مهرزادیان (پادشاه)، نسرین کوچک خانی (آنا باربارا)، جواد پزشکیان (بزرگ زمین دارها)، مهوش افشاری (آنمای موس)، امیرمحمد صمصامی (پدر مقدس)، زهرا سوهانی (خواهر مقدس)، آزیتا یاراحمدی (اِدِل)، حسین نورعلی (بوندو)، حسین سرآبادانی (یوهانس)، ارسلان جولایی (پرایسلر)، ابوالفضل شاه بهرامی (پاول)، مهرداد بیگ محمدی (خزانه دار جوان)، دانیال الیاسی (هکتور)، میلاد فتوحی (کدخدا)، محمد تنهایی (کارگر)، پریا شفیعیان (ندیمۀ اِدِل) و بابک اشک بوس (مرد جوان). باشکندی گویندگی نقش معاون پاول را خود برعهده داشته است.

 «تیغ زار» تاکنون برندۀ 17 جایزه از جشنواره های گوناگون شده و کاندیدای شیر طلای جشنوارۀ ونیز در سال 2023 میلادی بوده است.

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن

تحلیل آمار سایت و وبلاگ