«کمک»، فیلمی دربارۀ دوران کرونا

نوشته شده توسط مدیر سایت در تاریخ .

 بهمن هاشمی دوبلۀ فیلم «کمک» را برای تلویزیون به پایان رساند.

 داستان این فیلم دربارۀ زن جوانی به نام سارا است. در سال 2019 میلادی او شغلی را در آسایشگاه آسمان روشن در شهر لیورپول به دست می آورد. او ارتباط خوبی با ساکنان این محل برقرار می کند، بویژه با مرد میان سالی به نام تونی که به آلزایمر زودرس مبتلا شده است. تونی بارها از آسایشگاه بیرون می رود و در خیابان ها سرگردان می شود. او می خواهد خانۀ مادرش را پیدا کند اما فراموش کرده که وی فوت کرده و کسان دیگری در خانه زندگی می کنند. در ماه مارس سال 2020 میلادی، کووید 19 انگلستان را فرامی گیرد و به دلیل کمبود تجهیزات مراقبت فردی، آسایشگاه ها دچار مشکل می شوند. در یکی از شب ها در حالی که سارا تنها مددکار آسایشگاه است، یکی از مددجوها به نام کنی گرفتار سرفه های شدید می شود. سارا از اورژانس تقاضای آمبولانس می کند اما هیچ آمبولانسی یافت نمی شود. او از تونی کمک می گیرد... .

 گویندگان منتخب هاشمی برای نقش های مختلف این فیلم تلویزیونی این افراد بوده اند: فریبا رمضان پور (جودی کامر / سارا)، منوچهر زنده دل (استیون گراهام / تونی)، تورج مهرزادیان (ایان هارت / استیو)، پرویز ربیعی (پدر سارا)، سعید شیخ زاده (دکتر)، مهرداد بیگ محمدی (برادر سارا)، تورج نصر، اسفندیار مهرتاش، زویا خلیل آذر، اردشیر منظم، فرزانه شجاعی، لادن سلطان پناه، آزاده اکبری، ابوالفضل شاه بهرامی، آرزو امیربدری، مونا خجسته، مونا همایی پور و دانیال الیاسی

 «کمک» (Help) که محصول سال 2021 انگلستان است، تاکنون برندۀ 5 جایزه از جمله 2 جایزه بفتا شده و کاندیدای دریافت 12 جایزه دیگر بوده است.

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن

تحلیل آمار سایت و وبلاگ