توطئۀ ترور رئیس جمهورهای آمریکا

نوشته شده توسط مدیر سایت در تاریخ .

   مستند تاریخی «4 رئیس جمهور» (4 Presidents) برای شبکۀ افق تلویزیون ایران دوبله شد.

 این فیلم 100 دقیقه ای به وجه مشترک 4 رئیس جمهور ترور شدۀ کشور آمریکا می پردازد. آبراهام لینکلن (شانزدهمین رئیس جمهور)، جیمز آبرام گارفیلد (بیستمین)، ویلیام مک کینلی (بیست و پنجمین) و جان اف. کندی (سی و پنجمین) تنها رئیس جمهورهای آمریکا بودند که کنترل چاپ پول را از بانک های خصوصی گرفتند و آن را به خزانه داری ایالات متحده دادند. هر 4 نفر کمتر از یک سال پس از این کار کشته شدند. ظرف چند ماه پس از کشته شدن هر کدام، معاون آنها که امور کشور را در دست گرفته قدرت چاپ پول را به بانک های خصوصی بازگردانده است. «4 رئیس جمهور» اولین تحلیل عمیق از این توطئه بسیار محتمل و ترسناک را ارائه می دهد.

 در دوبلۀ این اثر حسین خدادادبیگی علاوه بر سرپرستی گویندگان به جای اندرو، راوی فیلم نیز صحبت کرده است. مسعود سلطانی ("آبراهام لینکلن" و دیگران)، محمدرضا حسینیان ("جیمز آبرام گارفیلد" و دیگران)، محمد تنهایی ("ویلیام مک کینلی" و دیگران)، علی رضا ناصحی ("تئودور روزولت" و "گیتو")، محمد صادقیان ("ویلسون" و "لئون")، میلاد فتوحی (راد چایلد)، مرجان مظفری (تیترها) و مریم مهمان دوست (مِی) گویندگان منتخب مدیر دوبلاژ برای کاراکترهای مختلف بوده اند.

 «4 رئیس جمهور» را کن دل وِکیو با بودجۀ تقریبی یک میلیون و 500 هزار دلار ساخته و اولین نمایشش در سال 2020 میلادی بوده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن

تحلیل آمار سایت و وبلاگ