دوبلورها به دنبال اسرار «باغ مخفی»

نوشته شده توسط مدیر سایت در تاریخ .

   فیلم «باغ مخفی» با دوبلۀ سارا جعفری منتشر شد.

  این اثر که بر اساس رمانی نوشتۀ فرانسس هاجسون برنت ساخته شده درباره دختری به نام مری است که در سال 1947 میلادی نیروهای انگلیسی او را در خانۀ والدینش در هند بریتانیا پیدا می کنند. مری به خانۀ عمویش لرد آرچیبالد کریون در یورک شایر انگلستان فرستاده می شود. او که پدر و مادرش در زمان زنده بودن نادیده اش گرفته اند، به دختری عصبی با احساسات سرکوب شده تبدیل شده است. هنگام ورود به عمارت به خانم مدلاک سختگیر، خدمتکار عمویش معرفی می شود. به مری دستور داده می شود که در محدودۀ اتاقش بماند و عمارت را جستجو نکند اما او به این دستور توجه نمی کند... .

 گویندگان منتخب مدیر دوبلاژ «باغ مخفی» (The Secret Garden) این افراد بوده اند: پانته آ رهنمون (دیکسی اجریکس / مری)، حمیدرضا آشتیانی پور (کالین فرث / لرد کریون)، مهوش افشاری (ایدن هِیهرست / کالین)، سارا جعفری (جولی والترز / خانم مدلاک)، ارغوان افراسیاب (سونیا گاسوامی / آیا)، لادن سلطان پناه (آیسیس دیویس / مارتا)، محمدعلی جان پناه (امیر ویلسون / دیکُن)، محمدرضا فصیحی نیا (پدر مری)، نسرین اسنجانی (مادر مری) و علی رضا اوحدی (افسر)

 این اثر 99 دقیقه ای که در سال 2018 میلادی ساخته شده برای گپ فیلم دوبله شده است. مترجم و صدابردار دوبله به ترتیب پریسا سجادی و علی مطلق بوده اند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن

تحلیل آمار سایت و وبلاگ