روایت دوبلورهای سرشناس از زندگی قهرمان المپیک

نوشته شده توسط مدیر سایت در تاریخ .

   فیلمی درباره قهرمان 4 رشته المپیک برای تلویزیون دوبله شد.

  «مسابقه» (The Race) به زندگی جسی اُوِنز سیاه پوست می پردازد که در المپیک برلین 4 مدال طلا گرفت. جسی در سال 1930 میلادی اولین نفر در فامیل خود بود که به دانشگاه رفت. او به ایالت اوهایو رفت تا تحت نظر لری اسنایدر استعدادهای خود را برای المپیک پرورش دهد. او هم مجبور بود به تعهدات خود نسبت به زندگی اش عمل کند و هم با نژاد پرستی مبارزه کند. اونز به مسابقات المپیک 1936 برلین راه یافت و در حضور آدولف هیتلر 4 مدال طلا در دو و میدانی به دست آورد: پرش طول، 4 در 100 متر، 200 متر و 100 متر.

 «مسابقه» را سعید شیخ زاده دوبله کرده و خود به جای استفان جیمز بازیگر نقش جسی صحبت کرده است. گویندگان منتخب او برای سایر نقش ها عبارتند از : تورج مهرزادیان، مینو غزنوی، عباس نباتی، شهروز ملک آرایی، منوچهر زنده دل، سعید مقدم منش، علی اصغر رضایی نیک، اسفندیار مهرتاش، حسین خدادادبیگی، کوروش فهیمی، ابوالقاسم محمدطاهر، حسن کاخی، هادی جلیلی، افشین زی نوری، اردشیر منظم، رضا الماسی و نسرین اسنجانی

  ساخت این فیلم از سال 2014 میلادی با بودجه 30 میلیون دلار آغاز شد. اکران آن در سال 2016 میلادی در آمریکا موفق نبود و کمتر از 20 میلیون دلار فروش کرد.

 «مسابقه» که محصول مشترک کانادا و آلمان و فرانسه است، تاکنون برنده 6 جایزه شده و کاندیدای دریافت 7 جایزه دیگر بوده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن

تحلیل آمار سایت و وبلاگ