پایان دوبله «اتفاقات عجیب» با تغییرات

نوشته شده توسط مدیر سایت در تاریخ .

  محمدعلی جان پناه دوبله فصل سوم سریال «اتفاقات عجیب» را به پایان رساند.

 داستان این سریال در قسمتی از دهه 80 میلادی در یکی از شهرهای کوچک ایالت ایندیانا می گذرد. پسر نوجوانی به نام ویلر بایرز هنگام بازگشت به خانه ناپدید می شود. مادر او، کلانتر شهر و تعدادی از دوستانش می کوشند او را پیدا کنند. در این راه ماجراهای عجیبی برای آنها به وجود می آید که حوادث 3 فصل سریال را رقم می زند.

 مدیر دوبلاژ «اتفاقات عجیب»  (Stranger Things) برای فصل سوم جابجایی هایی در گویندگان این اثر ایجاد کرده که بیشتر آنها به دلیل آنگاژه شدن تعدادی از دوبلورها برای نماوا بوده است. در فصل اول و دوم، مینو غزنوی دوبلور وینونا رایدر بازیگر نقش جویس بوده اما در فصل سوم زهره شکوفنده برای این نقش انتخاب شده است. دوبلور اِل و داستین، مهسا عرفانی بوده اما در فصل سوم گویندگی این 2 نقش را شیلا آژیر برعهده داشته است. برای نقش هاپر نیز به جای غلامرضا صادقی، شایان شام بیاتی انتخاب شده است. سایر تغییرات به این شرح بوده: زهره اسدی به جای سیما رستگاران برای نقش مایک، مریم بنایی به جای آرزو روشناس برای نقش کارن و امیربهرام کاویان پور به جای محمدعلی جان پناه برای نقش مورِی. سایر گویندگان فصل سوم عبارتند از : مهوش افشاری (لوکا)، نرگس فولادوند (رابین)، مهتاب تقوی (مکس)، مینا قیاس پور (نانسی)، متانت اسماعیلی (اریکا)، مریم بنایی (هِدِر)، سحر اطلسی (ویل)، سارا جعفری ("مادر ویل" و "سوزی")، علی رضا شایگان (تام)، خشایار معمارزاده ("کالاهان" و ژنرال روس)، امیر حکیمی (بروس)، علی منانی (جاناتان)، امیربهرام کاویان پور (لری)، محبت دارآفرین (مادر داستین)، شهراد بانکی (استیو) و محمدعلی جان پناه ("بیل" و "کلارک" و "تد")   

 «اتفاقات عجیب» که برای فیلیمو دوبله شده تاکنون برنده 55 جایزه شده و کاندیدای دریافت 200 جایزه دیگر از جمله 4 گلدن گلاب بوده است.

نظرات  

 
+1 #1 فرهاد 1398-05-25 03:21
سلام گفتین که تلویزیون داره مواردی دوبله میکنه میشه سریالهای جدیدشو نام ببرین که داره چی دوبله میکنه؟ممنون

----------------------------------------------------------------
پارسی گویان / می دانیم که یک سریال داستانی در حال دوبله است. چند فیلم نیز دوبله شده است.
بازگو کردن
 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن

تحلیل آمار سایت و وبلاگ