شروع «گامبی ملکه» با دوبلۀ عطرچی

نوشته شده توسط مدیر سایت در تاریخ .

   دوبلۀ 2 قسمت از سریال «گامبیِ ملکه» به پایان رسید.

 مادر الیزابت (بت) هارمون در حادثۀ رانندگی کشته می شود. بت 9 ساله به یتیم خانه ای فرستاده می شود که در آن جا به بچه ها قرص ها آرام بخش می دهند. پس از مدتی بت متوجه می شود که آقای شایبل سرایدار یتیم خانه، شطرنج بلد است. او با اصرار از شایبل می خواهد که شطرنج را یادش دهد. شایبل با اکراه می پذیرد. بت به بازی معتاد می شود و به خاطر هوش فراوانش به سرعت پیشرفت می کند. مربی باشگاه شطرنج مدرسه محلی از او می خواهد که هم زمان با تمام اعضای تیم باشگاه بازی کند. بت همه را شکست می دهد. کمی بعد قانونی تصویب می شود که استفاده از قرص های آرام بخش برای بچه ها ممنوع می شود. بت که به خوردن قرص ها عادت کرده، یک شیشه از آنها را می دزدد اما بر اثر خوردن بیش از حد مسموم می شود. بعد از این ماجرا او از بازی شطرنج منع می شود...

 این سریال 7 قسمتی را امیر عطرچی برای گپ فیلم با حضور این گویندگان دوبله می کند: مینا قیاس پور (آنیا تیلور – جوی / بت)، زهره اسدی (کلویی پیری / آلیس هارمون)، ابوالقاسم محمدطاهر (بیل کمپ / شایبل)، الیزا اورامی (ماریِل هلر / آلما ویتلی)، متانت اسماعیلی (موزِز اینگرام / جولین)، محمد بهاریان (هری ملینگ / هری بلتیک)، شهراد بانکی (جونجو اونیل / گَنز)، شهراد بانکی (متیو دنیس لوییس / مت)، محمدرضا رادمهر (راسل دنیس لوییس / مایک)، محمدرضا رادمهر (سرگیو دی زیو / پدر بت)، علی رضا ناصحی (پاتریک کندی / آلستون ویتلی)، سارا جعفری (کریستیان زایدل / هلن دیردورف)، بابک اشک بوس (آکمنجی اِندیفورنیِن / فرگوسن)، فاطمه صبا (ربکا روت / لانسدِیل) و فرزانه شجاعی (سرپرستار). عطرچی گویندگی نقش تاونز را خود برعهده داشته است.

 «گامبیِ ملکه» (The Queen's Gambit) چند روزی است که به پربیننده ترین سریال تاریخ نتفلیکس تبدیل شده است.

نظرات  

 
0 #1 امیرمهدی 1399-09-23 14:32
سلام از دوبله های استودیو کوالیما خبری نیست ؟ خیلی وقته که اثر جدیدی ندادن بیرون!

----------------------------------------------------------------
پارسی گویان / کوآلیمایی ها کم و بیش مشغول هستند و فیلم و سریال دوبله می کنند اما آثاری را که دوبله می کنند را سایت نماوا گاهی خیلی دیر منتشر می کند.
بازگو کردن
 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن

تحلیل آمار سایت و وبلاگ