دوبله علی رضا باشکندی برای آخرین رمبو

نوشته شده توسط مدیر سایت در تاریخ .

 پنجمین اثر از سری فیلم های «رمبو» با سرپرستی علی رضا باشکندی برای گپ فیلم دوبله شد.

در «رمبو: آخرین خون» جان رمبو مزرعه پرورش اسب را که برای پدرش بوده با دوست قدیمی اش ماریا اداره می کند. گابریلا نوه ماریا به جان می گوید که یکی از دوستانش به نام جیزل،  پدرش میگل را در مکزیک پیدا کرده است. گابریلا مخفیانه به مکزیک می رود تا بفهمد چرا پدرش سال ها پیش او و مادرش را ترک کرده است. جیزل او را به آپارتمان میگل می برد و در این مکان میگل فاش می کند که هیچ وقت علاقه ای به گابریلا و مادرش نداشته است. جیزل، دختر دل شکسته را به یک کلوپ محلی می برد اما مزدوران یکی از کارتل های مواد مخدر گابریلا را مسموم می کنند و می ربایند. جان برای پیدا کردن گابریلا به مکزیک می رود و ... .

در دوبله این فیلم 89 دقیقه ای منوچهر اسماعیلی به جای سیلوستر استالونه (جان رمبو) صحبت کرده است. حمیدرضا آشتیانی پور (هوگو)، آزیتا یاراحمدی (کارمن)، زویا خلیل آذر (ماریا)، مینا قیاس پور (گابریلا)، مریم بنایی (جیزل)، حمیدرضا رضایی معینی (دون میگل)، امیربهرام کاویان پور (دون مانوئل)، خشایار معمارزاده (ال فلاکو)، محمدعلی جان پناه (ویکتور)، متانت اسماعیلی (دختر) و علی محمد اشک بوس نیز در این دوبله حاضر بوده اند.

«رمبو: آخرین خون» (Rambo: Last Blood) که با بودجه تقریبی 50 میلیون دلار ساخته شده امسال در سراسر جهان حدود 87 میلیون دلار فروش کرده است.

نظرات  

 
+1 #4 فرهاد 1398-09-16 23:52
حداقل میشه بگین دوتا سریالی که گفتین رو کیا دوبله میکنن؟منتظر خبرشون هستیم

----------------------------------------------------------------
پارسی گویان / یکی از سریال ها «اولیور توییست» بود که خبرش منتشر شد. آن یکی را فولادوند دوبله می کند.
بازگو کردن
 
 
+1 #3 محسن 1398-09-13 10:43
سلام می شود اخبار دوبله مظنون که سعید شیخ زاده آن را دارد دوبله می کند منتشر نمایید ممنونم
بازگو کردن
 
 
+1 #2 فرهاد 1398-09-13 03:45
ممنون فقط یه ماه پیش تقریبا گفتین سه تا سریال جدید شروع شده اونها جی بودن دوبلشون تموم شده؟مظنون اسم اصلیش چیه؟خبرش رو کار میکنین؟خبر سریال خانم یاراحمدی رو کار میکنین؟

----------------------------------------------------------------
پارسی گویان / 2 سریال دیگر هم هست که اگر ممکن شد خبرش را منتشر می کنیم. خبر «مظنون» را هم به احتمال فراوان منتشر می کنیم. درباره خبر دوبله سریالی که رزیتا یاراحمدی شروع کرده هیچ چیز مشخص نیست.
بازگو کردن
 
 
+2 #1 فرهاد 1398-09-12 01:09
سلام ، سه تا سریال قرار بود خبراشون رو منتشر کنین چی شد اگه منتشر نمیکنین لطفا اسماشون رو بگین.
سریال جدیدی دوبله میشه تو تلویزیون؟
الان چه سریالهایی تو تلویزیون در حال دوبله هست؟
ممنون از شما.

----------------------------------------------------------------
پارسی گویان / دوبله «وکلای قانون» تمام شد. دوبله «مظنون» ادامه دارد. رزیتا یاراحمدی دوبله یک سریال آسیایی را شروع کرده که اسمش را نمی دانیم. دوبله چند سریال انیمیشن ادامه دارد.
بازگو کردن
 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن

تحلیل آمار سایت و وبلاگ