سیاه پوش ها بین المللی شدند

نوشته شده توسط مدیر سایت در تاریخ .

  سایت گپ فیلم جدیدترین اثر از سری «مردان سیاه پوش» را منتشر کرد.   

«مردان سیاه پوش: بین المللی» (Men in Black: International) داستانش از سال 2016 میلادی آغاز می شود. 2 نفر از مأموران گروه مردان سیاه پوش برای جلوگیری از یک تهاجم به پاریس می روند. 20 سال قبل در شهر بروکلین مالی رایت شاهد پاک شدن حافظه پدر و مادرش به دست 2 مرد با کت و شلوار سیاه است. او از این ماجرا جان سالم به در می برد. در زمان حال مالی که اف. بی. آی و س. آی. اِی طردش کرده اند به سراغ گروه مردان سیاه پوش می رود. مأمور O او را استخدام می کند و... .

 در دوبله این فیلم که با سرپرستی محمدعلی جان پناه انجام شده مریم بنایی به جای تسا تامپسون (مالی) و ژرژ پتروسی به جای کریس همسوُرث (هنری – مأمور H) صحبت کرده است. گویندگان سایر نقش ها زهره شکوفنده (اما تامپسون / مأمور O)، ناصر نظامی (لیام نیسن / T – رئیس شاخه مردان سیاه پوش در بریتانیا)، علی منانی (ریف اسپال / مأمور C)، ابراهیم شفیعی (پانی)، نازنین یاری (تِرسا)، نیلوفر حدادی (مأمور)، امیربهرام کاویان پور (نظر)، علی اصغر رضایی نیک (پاسام)، خشایار معمارزاده (لوکا)، شهراد بانکی (وانگوس)، محمدعلی جان پناه (چهارچشم)، شایان شام بیاتی (تیتراژ) و بابک اشک بوس بوده اند.

«مردان سیاه پوش: بین المللی» در سراسر دنیا حدود 253 میلیون دلار فروش کرده که کمتر از فروش 3 فیلم قبلی سری مردان سیاه پوش بوده است. 

نظرات  

 
+2 #2 Alireza 1398-07-10 01:16
خلاصه که اگه زمانی که تاینی موویز پشت سرهم کار به کوالیما میداد و اکثر دوبلور ها وقت سر خاروندن هم نداشتن یا ایرانفیلم و حتی اوایل فیلیمو این کار رو با دوبلور ها میکرد فکر نمیکنم الان نماوایی وجود داشت که بخواد فیلم دوبله کنه چه برسه به انگاژه!!
متاسفانه این رقابت سالم نیست بلکه به شدت کثیفه!!
خیلی ها که اومدند قدمی برای دوبله بردارن زمین خوردن مثل آیو، دوبیدو ، تاینی ، ایران فیلم ، ۳۰نما و ...
خیلی ها توانایی پرداخت هزینه اشتراک ماهانه رو ندارن و خیلی دیگه هم دوست ندارن سانسور ببینن خیلی دیگه هم دوست دارن کیفیت بالا ببینن و اونهایی هم که آرشیو باز هستن خوراکشون انکود های x265 هست
نماوا اول دوبله های خوب رو از همه دریغ کرد حالا هم دوبلور ها رو داره دریغ میکنه!
خیلی از شرکت ها بخصوص در خارج کشور حتی دست های رقیبشون رو میگیرن!
ولی اینجا رقبا رو با تیر میزنن!!
و حتی وقتی کاربرای دیباموویز که تعدادشون قابل شمارش نیست طی اعتراض به شکایت و حذف ارشیو دوبله های نماوا از سرور های دیبا، نماوا وعده ای از طریق حامد عزیزی به کاربرا داد که طرحی برای دانلود اثار و ارشیوشون به کاربرا داد و وقتی این اعتراض خوابید هیچ خبری ازین وعده داده نشد!!
امیدوارم این دیدگاه من به گوش عوامل زحمتکش نماوا برسه و تجدید نظر کنن و بجای تنها فکر سود بیشتر کمی هم به فکر مردم باشند.
نماوا قبل از حذف اثارش از دیبا هم سود کلانی درمیاورد حتی خیلی از کاربرای دیبا مثل من هر ماهه اکانت نماوا میخریدند که حق رو بجا بیارن.
و ضرر زیادی از ارائه رایگان و بدون سانسور اثارش در دیبا نمیکرد که هیچ حتی تبلیغی هم برای نماوا بود، من و خیلی از کاربرای نماوا از طریق دیباموویز با نماوا اشنا شدیم و هر ماهه اکانت میخریدیم!
واقعا نمیدونم این کارها بجز ضرر به عوام و همچنین خود دوبلور ها چه سود دیگه ای داشته! و چه چیزی باعث شده اساتید عزیز تن به این کار نا جوانمردانه بدن؟!
بازهم ممنونم از شما دوست عزیز و زحمت کش که این وبسایت رو راه اندازی کردید و ممنون میشم اگر همین اطلاعاتی که روی سایت قرار میدید رو داخل صفحه ای در اینستاگرام هم قرار بدید یا اگه صفحه ای دارید ممنون میشم اسمش رو ذکر کنید.
موفق و پیروز باشید.

------------------------------------------------------------
پارسی گویان / ما هم از شما ممنونیم. در اینستاگرام صفحه ای به اسم پارسی گویان وجود ندارد اما در این پیج انتشار اخبار و مطالب پارسی گویان اطلاع رسانی می شود :
mrkalantar53
بازگو کردن
 
 
0 #1 Alireza 1398-07-05 16:48
سلام
ممنون از وبسایت خوب و مفیدتون در زمینه دوبله
نظر خودتون راجع به انگاژه شدن اساتید چی میتونه باشه؟
به غیر از تلاش نماوا برای فشار آوردن به رقبایی مثل گپ فیلم ، آیا برای خود دوبلاژ ایران هم نفعی داره؟
و به غیر از دلایل مالی چه چیزی باعث شده استاد خاکی ای مثل استاد مظفری قبول کنه که فقط برای نماوا گویندگی کنه؟ و همچنین جلیلوند که الحمدلله وضعیت مالی خوبی دارن!
مثلا چی میشد اگه گپ فیلم از اساتیدی مثل خسروشاهی، والی زاده و ... استفاده میکرد؟ گپ فیلم بلعکس نماوا تمام دوبله هاشو به انجمن گویندگان یا سنیکا سفارش میده ولی نماوا بارها شده فیلم ها و سریال هایی رو به دوبله بی کیفیت و زیرزمینی سفارش داده!
چرا هرکی میخواد بال و پر بگیره رو زمین میزنند؟
امیدوارم پاسخ پر و پیمونی رو ارائه بدید.

-----------------------------------------------------------
پارسی گویان / بحث مفصلی است. موافقان و مخالفان آنگاژه شدن باید نظرشان را بگویند و داوری را به مخاطبان و علاقمندان بسپارند. از آنها خواهیم خواست اما بسیار بعید می دانیم که همه یا بیشتر گوینده های موافق و مخالف حاضر شوند نظرشان را بگویند.
بازگو کردن
 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن

تحلیل آمار سایت و وبلاگ