قتل در هالیوود

نوشته شده توسط مدیر سایت در تاریخ .

  الیزا اورامی دوبله فیلم کاندیدای جایزه اصلی جشنواره لوکارنو را به پایان رساند.

 «جِمینی» (Gemini) که 22 تیر با نام «متولد ماه می» دوبله شده درباره جیل لوبو دستیار هیتر آندرسون یکی از سینماگران هالیوود است. یک روز جیل به خانه هیتر می رود و می بیند که وی با شلیک گلوله کشته شده است. کارآگاه ادوارد آن بابت قتل به جیل شک می کند. جیل در مخمصه عجیبی می افتد و باید ثابت کند در ماجرای کشته شدن رئیسش دخالت نداشته است... .

 در دوبله این فیلم 93 دقیقه ای مریم رادپور به جای لولا کِرک بازیگر نقش جیل و نرگس فولادوند به جای زویی کراویتز بازیگر نقش هیتر صحبت کرده است. کسری کیانی (جان چو / کارآگاه ادوارد آن)، نیلوفر حدادی (گرتا لی / تریسی کیم)، پارسا کجوری (ریو گارنی / دِوین)، علی رضا اوحدی (جیمز رَنسون / استن)، نسرین کوچک خانی (جسیکا پارکر کندی / سی یرا)، دانیال الیاسی (خبرنگار)، امیربدری (ونسا)، همایی ("کاساندرا" و "تی یری") و جولایی (گِرِگ). اورامی نیز دوبلور میشل فوربس بازیگر نقش جِیمی بوده است.

 «جِمینی» / «متولد ماه می» در سال 2017 میلادی کاندیدای دریافت یک جایزه از جشنواره فیلم شیکاگو و کاندیدای یوزپلنگ طلایی بهترین فیلم از جشنواره لوکارنو بوده است.

نظرات  

 
0 #1 محسن 1398-05-11 09:40
سلام ببخشید سوالی داشتم آیا مجموعه بخش تحقیقات که ازدوشنبه 7 مرداد ساعت 16:30 از شبکه سه پخش می شود قبلا از تلوزیون پخش شده است یا برای اولین بار است ؟! آخه فکر کنم قبلا از تلوزیون پخش شده به نظرم تکراری است و بقیه فصل های این سریال را دوبله کردند چون به نظرم تکراری است شاید فقط اسمش را عوض کردند. ممنون می شوم برام در این باره تحقیق نمایید سپاس

-------------------------------------------------------------
پارسی گویان / به نظر می رسد اگر تکراری بود آن موقع که خبرش را تهیه و منتشر کردیم ، معلوم می شد. اگر درباره این موضوع چیزی فهمیدیم خبر می دهیم. اینستاگرام برای فهمیدن این موضوع محیط خوبی است. در پیج های پربیننده مطرح کنید شاید به جواب برسید.
بازگو کردن
 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن

تحلیل آمار سایت و وبلاگ