جنجال های فیدل کاسترو به روایت دوبلورها

نوشته شده توسط مدیر سایت در تاریخ .

 یکی از فیلم های مستند ساخته شده درباره فیدل کاسترو برای تلویزیون دوبله شد.

  فیدل کاسترو مبارز کوبایی پس از پیروزی انقلاب این کشور از سال 1959 میلادی نخست وزیر شد. او یکی از بحث برانگیزترین افراد جهان بود. فیلم 56 دقیقه ای «نوارهای فیدل کاسترو» روایتی از رهبری جنجال طلب فیدل کاسترو و چگونگی معامله اش با ایالات متحده آمریکا و سایر کشورهای جهان است. در این اثر فقط از اخبار و تصاویر آرشیوی گذشته و حال استفاده شده است و هیچ گفتگویی در آن وجود ندارد.

  حسین خدادادبیگی مدیر دوبلاژ این اثر برای فیدل کاسترو ، ژرژ پتروسی را انتخاب کرده و گویندگی سایرین را به همت مومی وند (راوی اهل روسیه)، اکبر منانی (گوینده رادیو آمریکا)، هادی جلیلی (روزنامه نگار)، زهرا الکایی (باربارا شرایور)، ارغوان افراسیاب (خانم چانگ – گوینده خبر)، ابوالقاسم محمدطاهر (کن براون ، "والاس" ، "تام" ، "ویلیام")، حسن کاخی ("استوارت" و "آدلالی")، امیر فرحان نیا (دنیس مورفی ، "هومبرتو" و دیگران)، علی منانی (راجر مود ، "رابرت" ، "جیمز" ، "ریچارد") و شهریار ربانی (ادوارد کندی ، "هربرت") سپرده است. او گویندگی کارلوس مک نامارا را خودش برعهده داشته است.

 «نوارهای فیدل کاسترو» (The Fidel Castro Tapes) که محصول کانال پی بی اِس آمریکا است در سال 2015 میلادی برنده یک مدال برنز شده و کاندیدای دریافت یک جایزه اِمی بوده است.

نظرات  

 
0 #2 محسن 1398-04-27 10:25
سلام ببخشید آیا همچنان سریال آسا درحال دوبله است ؟! قرار بود اسامی گویندگانش را منتشر نمایید.

----------------------------------------------------------------
پارسی گویان / بر اساس آن چه یکی از گویندگان این سریال به ما گفته دوبله این سریال تمام شده است. متاسفانه هنوز موفق نشده ایم اسم تمام گویندگانش را به دست بیاوریم.
بازگو کردن
 
 
+1 #1 فرهاد 1398-04-18 23:17
سلام
چه خبر از تازه های سریال در تلویزیون؟
سریال جدیدی آغاز. نشده؟
فصل دوم باج هم پخشش آغاز شده کی دوبله شد؟
از خانم شکوفنده چه خبر؟مدیریت تازه ای چه در تلویزیون چه در خارج از تلویزیون شروع نکردن؟

----------------------------------------------------------------
پارسی گویان / سلام ، خبر خاص و تازه ای نیست. یک سریال انیمیشن در حال دوبله است. از بقیه موارد خبر نداریم. هنوز موفق نشدیم به تلویزیونی ها وصل شویم.
بازگو کردن
 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن

تحلیل آمار سایت و وبلاگ