«جوی» با دوبله جدید مهمان نوروزی می شود

نوشته شده توسط مدیر سایت در تاریخ .

  فیلم «جوی» بزودی از شبکه 2 سیما پخش خواهد شد.

  در دهه 90 میلادی مادری مجرد به نام جوی که با 2 فرزندش زندگی می کند، یک زمین شوی طراحی می کند و می سازد. او می خواهد چندین دستگاه از این وسیله را تولید کند اما خانواده اش در تهیه پول کمکش نمی کنند. پگی خواهرش او را به خاطر جدایی از همسرش، مقابل بچه ها تحقیر می کند. پدرش نیز در فکر مسائل شخصی خودش است. جوی با تلاش خودش و تشویق های مادر بزرگش و جکی بهترین دوستش هزینه تولید چند دستگاه را تهیه می کند. سپس در یک برنامه تلویزیونی در شبکه کیو. وی. سی. برای اختراع خود تبلیغ می کند اما... .

 «جوی» (Joy) را دیوید اوون راسل در سال 2015 میلادی ساخته و در دوبله آن فریبا رمضان پور به جای جنیفر لارنس (جوی) و چنگیز جلیلوند به جای رابرت دنیرو (پدر جوی) صحبت کرده است. سایر انتخاب های افشین زی نوری مدیر دوبلاژ این فیلم، سعید مظفری (برادلی کوپر / نیل)، اکبر منانی، تورج مهرزادیان، مژگان عظیمی، شراره حضرتی، زویا خلیل آذر، ابوالقاسم محمدطاهر، علی منانی، امیر منوچهری، مریم باقری، صنم نکواقبال، فاطمه صبا، نغمه عزیزی پور، مریم جلینی، نسرین اسنجانی، نازنین یاری، رهبر نوربخش، لادن سلطان پناه و محمد بهاریان بوده اند. این اثر را حدود 2 سال پیش کریم بیانی خارج از تلویزیون دوبله کرده بود.

«جوی» کاندیدای اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن بوده و گلدن گلاب همین رشته را دریافت کرده است.

نظرات  

 
0 #3 علیرضا 1397-12-26 11:48
پس لطف کنید زودتر لیست گویندگانش رو منتشر کنید. :-)
بازگو کردن
 
 
0 #2 علیرضا 1397-12-26 11:13
پس لطف کنید زودتر لیست عوامل رو بزارید. :-)
بازگو کردن
 
 
0 #1 علیرضا 1397-12-25 22:53
با سلام،
می‌خوستم بدونم تکلیف دوبله فیلم "جانوران شگفت‌انگیز 2" چی شد آخر؟
برای عید دوبله می‌شود؟

----------------------------------------------------------------
پارسی گویان / این فیلم شنبه 25 اسفند دوبله شد. با این که عده ای از دوبلورها با ما همکاری نکردند، تلاش می کنیم خبرش را منتشر کنیم.
بازگو کردن
 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن

تحلیل آمار سایت و وبلاگ