دوبله آبتین ممدوح برای تک قسمت مستند های قدیمی

نوشته شده توسط مدیر سایت در تاریخ .

  یک قسمت از 2 سریال مستند قدیمی با سرپرستی آبتین ممدوح دوبله شد.  

 «شکار باکتری های ترسناک» (Hunting the Nightmare Bacteria) قسمت 15 از فصل 31 سریال «فرانتلاین» (Frontline) است، سریالی که از سال 1983 میلادی تاکنون در حال تولید است. موضوع درباره چند باکتری خطرناک است که هم زمان در 3 بیمارستان آمریکا نوعی عفونت را ایجاد می کند که باعث قطع عضو یا مرگ می شود.  

 در دوبله این اثر امیرصالح کسروی گوینده راوی بوده است و محمدعلی دیباج، عباس نباتی، سعید مقدم منش، بیژن علی محمدی، اسفندیار مهرتاش، نرگس فولادوند، شایان شام بیاتی، شهریار ربانی، فائقه مرادی، مریم شاهرودی، ندا سلیمانی و فاطمه عباسی گویندگی اشخاص را برعهده داشته اند.

 «افق» (Horizon) سریال مستندی است که از سال 1964 میلادی در حال تولید و پخش است و به موضوعات علمی می پردازد. تعدادی از قسمت های این اثر سال های گذشته با سرپرستی ناصر ممدوح دوبله و پخش شده اما وی در تک قسمت «10 چیز که باید درباره آینده بدانیم» (  10 Things You Need to Know About the Future) فقط گوینده تیتراژ بوده است. در این قسمت که اپیزود 3 از فصل 22 است، نرگس فولادوند نقش راوی را برعهده داشته است. عباس نباتی، محمدعلی دیباج، اسفندیار مهرتاش، بیژن علی محمدی، سعید مقدم منش، شهریار ربانی، فائقه مرادی و مریم شاهرودی از جمله گویندگان دیگر این اثر هستند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن

تحلیل آمار سایت و وبلاگ