تلاش 2 نفره برای بقاء

نوشته شده توسط مدیر سایت در تاریخ .

   سریال «زنده ماندن» (Survive) در سایت گپ فیلم منتشر شد.

  زنی به نام جین که دچار افسردگی و PTSD (اختلال استرس پس از حادثه) است، می کوشد جایی در «خانه زندگی» (Life House) پیدا کند. این مکان محلی برای افرادی است که اختلالات اجتماعی دارند. او در فرودگاه با مسافری به نام پاول آشنا می شود. جین که در فکر خودکشی است، سوار هواپیما می شود اما هواپیما به دلیل کولاک در کوهستانی دور افتاده سقوط می کند. از مسافران فقط او و پاول زنده می مانند. آنها باید برای بقاء تلاش کنند، به همین دلیل سفری سخت و آزاردهنده را در کوه های برفی آغاز می کنند.

  این سریال 12 قسمتی را معصومه آقاجانی با حضور مینا قیاس پور (سوفی ترنر / جین)، حسین سرآبادانی (کُری هاوکینز / پاول)، علی منانی (لوییس هِیز / چد)، شایان شام بیاتی (ترنس مِینارد / دکتر ام)، زهره اسدی (لورل مارسدن / کارا)، بابک اشک بوس (الیوت ووستر / فیل)، علی رضا ناصحی (ایوارس آوزینس / خلبان)، الهام چارانی (پرستار) و فائقه مرادی (مسافر) دوبله و خود در نقش مادر گویندگی کرده است. 

  «زنده ماندن» را مارک پلینگتون کارگردانی کرده که پیش از این دست کم 2 فیلم «جادۀ آرلینگتون» (Arlington Road) و «پیشگویی های مرد شاپرکی» (The Mothman Prophecies) از بین آثار او در ایران دوبله و نمایش داده شده است.

  «به خانه زندگی خوش آمدید»، «مقداری فراموشی»، «لطفاً نشسته بمانید» و «رؤیاهای شیرین و ماشین های در حال پرواز» نام تعدادی از قسمت های این سریال آمریکایی هستند.

نظرات  

 
0 #4 o 1399-04-19 11:38
کسانی که به خارج رفته یادر شبکه ماهواره کار می کنند دیگر عضو انجمن گویندگان نسیتند

----------------------------------------------------------------
پارسی گویان / بعضی از کسانی که به خارج از ایران مهاجرت کرده اند، هنوز عضو انجمن گویندگان هستند اما کسانی که با شبکه های ماهواره ای کار می کنند، عضو این انجمن نیستند.
بازگو کردن
 
 
0 #3 y 1399-04-19 11:35
اقای کامبیز شکوفنده دیگردرکارها نیستند

----------------------------------------------------------------
پارسی گویان / در آثاری که اعضای انجمن گویندگان و سرپرستان گفتار فیلم دوبله می کنند، نیست.
بازگو کردن
 
 
0 #2 e 1399-04-18 18:03
خانم جلینی چه مدتی است دردوبله هستند و انکازه کجا هستند

----------------------------------------------------------------
پارسی گویان / مدتش را نمی دانیم اما آنگاژۀ نماوا است.
بازگو کردن
 
 
0 #1 kristwo 1399-04-18 09:25
واقعا کار سختیه که گوینده‌ی مناسب انتخاب بشه؟ خانم غیاسپور صدای زیبایی دارن اما آخه با سوفی ترنر جور میشه؟ خداروشکر خانم های رادپور و یاری آنگاژه نشدن که بگیم دسترسی نداشته‌اند.
بازگو کردن
 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن

تحلیل آمار سایت و وبلاگ