«سایه» ژانگ ییمو به تلویزیون می آید

نوشته شده توسط مدیر سایت در تاریخ .

  یکی از جدیدترین ساخته های ژانگ ییمو بزودی از شبکه نمایش تلویزیون پخش خواهد شد.

 ماجراهای «سایه» (Shadow) در چین باستان می گذرد. 3 پادشاه تلاش می کنند شهر جینگ را به قلمرو خود اضافه کنند. یانگ کانگ و پیلیانگ برضد پادشاه دیگر متحد می شوند اما در نهایت ارتش یانگ، شهر را تصرف می کند. پیلیانگ علاقه ای به جنگ ندارد اما زی یو فرمانده ارتش او می خواهد شهر را پس بگیرد. پادشاه نمی پذیرد و دستور می دهد مقام زی یو گرفته و او به آدمی عادی و غیر نظامی تبدیل شود. زی یو با همسرش به خوانندگی سیار می پردازد و در همین حال می کوشد نقشه هایش را عملی کند... .

 این اثر موفق را که تاکنون برندۀ 33 جایزه شده علی رضا باشکندی  با حضور سعید مقدم منش (دنگ چائو / زی یو)، امیرمحمد صمصامی (پیلیانگ)، مریم رادپور (بانو)، رزیتا یاراحمدی (شاهزاده)، محمدعلی دیباج (راوی)، حسین خدادادبیگی (تیان)، ابوالفضل شاه بهرامی (یانگ)، بابک اشک بوس (پینگ)، علی رضا علی شاهی (لو)، محمدرضا رادمهر (افسر)، محمدرضا فصیحی نیا (محافظ) و علی محمد اشک بوس دوبله کرده است. باشکندی گویندگی نقش جینگ را خود برعهده داشته است.

  از ژانگ ییمو تاکنون دست کم فیلم های «قهرمان» (Hero)، «خانۀ خنجرهای پران» (House of Flying Daggers) و «دیوار بزرگ» (The Great Wall) در ایران دوبله شده اند.

نظرات  

 
0 #1 گلشن 1399-01-18 03:30
سلام سال جدید رو تبریک میگم ، اگه میشه لطف کنید و خبری از سریال های خارجی و کره ای دوبله شده هم بدید . با تشکر
بازگو کردن
 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن

تحلیل آمار سایت و وبلاگ