شکسپیری ها به شبکه 4 می روند

نوشته شده توسط مدیر سایت در تاریخ .

  فیلم تلویزیونی «طراح لباس» (The Dresser) برای شبکه 4 سیما دوبله شد.

  این فیلم 120 دقیقه ای به روابط 2 پیرمرد می پردازد، مردی که به او آقا (سِر) گفته می شود و بازیگر آثار شکسپیر است و نورمن که طراح لباس نمایش ها است. در ماه های پایانی جنگ جهانی دوم، گروه آنها به استان های مختلف می رود و نمایش شاه لیر را اجرا می کند. آقا بیمار است با این حال از بیمارستان بیرون می آید تا نمایش را اجرا کند. همسرش مخالف این کار است اما نورمن موافق است حتی اگر اجرای شاه لیر به آواز قوی آقا تبدیل شود.   

 «طراح لباس» را که در سال 2015 میلادی در انگلستان ساخته شده علی رضا باشکندی دوبله و برای بازیگران مختلف آن ناصر مدقالچی (آنتونی هاپکینز / آقا – سر)، اکبر منانی (یان مک کلن / نورمن)، فریبا رمضان پور (امیلی واتسون / بانو – لِیدی)، بیژن علی محمدی (ادوارد فاکس / )، مریم صفی خانی (سارا لنکشایر / مج)، رزیتا یاراحمدی (ونسا کِربی / آیرین)، حمیدرضا رضایی معینی (یان کانینگام / کِنت)، نیما نکویی فرد (تام بروک / آکسنبی)، آزیتا یاراحمدی (زن)، علی محمد اشک بوس (مرد)، محمدرضا فصیحی نیا (گلاستر)، علی رضا اوحدی (آلبانی)، علی رضا علی شاهی (ادگار)، محمدرضا رادمهر (مرد اشرافی) و نسرین کوچک خانی (بازیگر) را انتخاب کرده است.

 این اثر تاکنون برنده یک جایزه شده و کاندیدای دریافت 8 جایزه دیگر از جمله گلدن گلوب بهترین فیلم تلویزیونی بوده است.

در دهه 80 خورشیدی فیلم دیگری به همین نام با سرپرستی مریم صفی خانی برای تلویزیون دوبله شد که بازیگران اصلی آن البرت فینی و تام کورتنی بودند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن

تحلیل آمار سایت و وبلاگ