رقابت تانک ها در جنگ جهانی دوم

نوشته شده توسط مدیر سایت در تاریخ .

   علی رضا باشکندی فیلم «تانک ها» (Tanki)را برای تلویزیون دوبله کرد.

  در سال 1940 میلادی هنگام جنگ جهانی دوم یک نمونه از تانکی که تازه اختراع شده برای آزمایش به صورت مخفیانه به مسکو فرستاده می شود. پس از مدتی سازندگان متوجه می شوند، تانک صرفا برای آزمایش قابلیت هاش فرستاده نشده بلکه قرار است در رقابتی بی رحمانه از آن استفاده شود... .

  ژرژ پتروسی (میخاییل)، تورج مهرزادیان (استالین)، شهروز ملک آرایی (ژنرال)، محمدعلی دیباج (رئیس)، عباس نباتی (ژاکف)، امیرمحمد صمصامی (بیوتر)، سعید مقدم منش (واسیلی)، امیر حکیمی (ژنرال آلمانی)، کوروش فهیمی ("افسر" و "مهندس")، مینا نخعی (کاتایه وا)، امیر منوچهری (راننده تانک)، علی رضا شایگان (راهزن)، آزیتا یاراحمدی (افسر آلمانی)، بابک اشک بوس ("سرباز" و "پلیس جوان")، ابوالفضل شاه بهرامی (افسر آلمانی)، محمد یاراحمدی و علی محمد اشک بوس گویندگان این فیلم 95 دقیقه ای روسی بوده اند.

 «تانک ها» محصول سال 2018 میلادی است و با بودجه تقریبی 140 میلیون روبل ساخته شده است. این اثر سومین ساخته کیم دروژینین است که سال گذشته دومین اثرش فیلم «پانفیلوف» (Panfilov's28 )را نیز علی رضا باشکندی دوبله کرد.   

نظرات  

 
0 #2 علیرضا 1397-12-17 23:11
با سلام.
آیا اطلاعی دارید از اینکه فیلم"جانوران شگفت انگیز 2" هم برای تلویزیون دوبله میشه یا شده؟

----------------------------------------------------------------
پارسی گویان / تا پایان دوشنبه 20 اسفند خبری از دوبله این فیلم نیست. از این تاریخ به بعد دوباره بپرسید اگر خبری بود می گوییم.
بازگو کردن
 
 
0 #1 علیرضا 1397-12-17 23:09
سلام.
اطلاعی دارید از اینکه آیا فیلم "جانوران شگفت انگیز 2" هم برای تلویزیون دوبله میشه یا شده؟
بازگو کردن
 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن

تحلیل آمار سایت و وبلاگ