دوبلورها ناجی دایناسورها می شوند

نوشته شده توسط مدیر سایت در تاریخ .

  فیلم «دنیای ژوراسیک: سقوط پادشاهی» بزودی از تلویزیون ایران پخش می شود.

  ماجراهای این اثر 3 سال بعد از حوادث «دنیای ژوراسیک» می گذرد. اوون و کلر متوجه می شوند که آتشفشان خاموش جزیره فعال شده است. آنها بازمی گردند تا جان دایناسورهای پارک جزیره را نجات دهند. در حالی که اوون می خواهد دایناسوری به نام بلور را پیدا کند، متوجه اتفاقاتی می شود که تمام کره زمین را به خطر می اندازد... .

  تعدادی از گویندگانی که با سرپرستی شروین قطعه ای در این فیلم 128 دقیقه ای صحبت کرده اند، عبارتند از : افشین زی نوری، مریم رادپور، امیرمحمد صمصامی، فریبا رمضان پور، کسری کیانی، اکبر منانی، شهروز ملک آرایی، مهین برزویی، بیژن علی محمدی، حسین خدادادبیگی و شایان شام بیاتی

 این اثر پیش از این 2 دفعه خارج از تلویزیون دوبله شده است که کسری کیانی، زهره شکوفنده، سیما رستگاران، ناصر ممدوح، نصرالله مدقالچی، محمود قنبری و رضا آفتابی از جمله گویندگان دوبله ای هستند که کریم بیانی انجام داده است. وحید منوچهری، مینو غزنوی، مریم جلینی، عباس نباتی و امیر منوچهری نیز از جمله گویندگان دوبله دیگر هستند.  

 «دنیای ژوراسیک: سقوط پادشاهی» (Jurassic World: Fallen Kingdom) در سال 2017 میلادی با بودجه تقریبی 170 میلیون دلار ساخته شده و در سال 2018 در سینماهای آمریکا 5 / 2 برابر این مبلغ فروش کرده است.   

                   

 

 

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن

تحلیل آمار سایت و وبلاگ