داستان جنایت های آلمانی ادامه دارد

نوشته شده توسط مدیر سایت در تاریخ .

  چند قسمت دیگر از سریال «صحنه جنایت» با سرپرستی حسین خدادادبیگی و سعید مقدم منش برای تلویزیون دوبله شد.

 در «بدذات» پسر رولف اوتیسم دارد. او از خانواده راینهارت کمک می خواهد اما آنها نمی پذیرند. ماجراهایی پیش می آید و رولف، راینهارت را می کشد... .

 امیر منوچهری (رولف)، اکبر منانی (راینهارت)، مریم رادپور (ونگر)، همت مومی وند (رودی)، مهین برزویی (فریا)، کسری کیانی (فیلیپس)، بیژن علی محمدی (شِر)، الهام چارانی (مگی)، شروین قطعه ای (بالتازار) و محمود اسماعیلیان (مایک) از جمله گویندگان این قسمت هستند.

 «بازی خانگی» درباره پسری به نام اشتفان است که در آزمایشگاه پزشکی پدرش کارهای خلاف انجام می دهد و چیزهایی را به کشور چک می فرستد. 12 سال پیش عده ای اشتفان را ربوده بودند و از گرلی، پدرش پول درخواست کرده بودند اما وی پول را نپرداخته بود. این دفعه اشتفان طرح ربودن پدرش را اجرا می کند... .

 گویندگان این قسمت امیرمحمد صمصامی (اشتفان)، همت مومی وند (گرلی)، نرگس فولادوند (شارلوته)، اکبر منانی (دکتر پل)، ماندانا نیرومند (بلیندا)، بیژن علی محمدی (رالف)، مهین برزویی (آن ماری)، کوروش فهیمی (تام)، حسن کاخی (هلر)، حسین خدادادبیگی (مارتین)، نیلوفر حدادی (سونیا)، شوکت قهرمانی (زابینه) و محمد بهاریان (دیرک مِرک) بوده اند.

 ماجراهای «آخرین ملاقات کننده» درباره 2 دوست است که از بانک یکی از شهرهای آلمان دزدی می کنند. آنها در شهری دیگر تصادف می کنند و اِوِرز کشته می شود. 2 نفر از ساکنان شهر برای کمک به هانزی که مقصر تصادف نیز هست، ماشین را از بین می برند و ... .

  در دوبله این قسمت حسین خدادادبیگی و هادی جلیلی به ترتیب به جای اورز و هانزی صحبت کرده اند. همت مومی وند (بالاف)، بیژن علی محمدی (شنک)، کسری کیانی (مانفرد)، ماندانا نیرومند (اِلِن)، مریم رادپور (آلیس)، امیرمحمد صمصامی (وکیل)، اسفندیار مهرتاش (لنزن)، شروین قطعه ای (گرنوت)، حمیدرضا رضایی معینی (دادستان)، اعظم دلبری (فرانسیسکا)، الهام چارانی (رزالی)، نغمه عزیزی پور (تاتیانا)، محمود اسماعیلیان (روت) و شوکت قهرمانی (گینه) سایر گویندگان بوده اند.

«صحنه جنایت» که در اصل سریالی بسیار طولانی است، از شبکه های استانی پخش می شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن

تحلیل آمار سایت و وبلاگ